Αξιολόγηση Ποιότητας υπηρεσιών στα ξενοδοχεία (Κασσωτάκης Μιχάλης) |
![]() |
![]() |
![]() |
Αξιολόγηση ποιότητας υπηρεσιών στα ξενοδοχεία (Μιχάλης Κασσωτάκης*)
Αυτά τα θέματα είναι σημείο αναφοράς κάθε επιχείρησης υπηρεσιών, ιδιαίτερα πολυτελών, πρώτης κατηγορίας και πέντε αστέρων ξενοδοχείων, λόγω έντονου ανταγωνισμού που προέρχεται από αυξήσεις στο επίπεδο ζωής, στο χρόνο διασκέδασης και στο χρόνο ταξιδιών για επιχειρηματικούς λόγους και λόγους διασκέδασης.
*ο Μιχάλης Κασσωτάκης είναι Οικονομολόγος, Λογιστής-Φοροτεχνικός, Ορκωτός Μάρκετινγκ και Συγγραφέας
|
Επόμ. > |
---|